Fått mycket gjort idag!

Efter min snabba middag, och en mugg kaffe, hamnade jag
återigen i min trötthetssvacka, som jag av någon anledning alltid
har vid 17-17,30... Beror väl på att man ätit mat, är mätt och belåten,
och sitter ner en tillräckligt lång stund för att bli dåsig.  Då satte gubben
i gång med all möjlig pyssling i bla köket, så då ville jag ju inte vara sämre,
så jag gick ut och vatttnade blommorna på altanen, noppa bort det vissna,
sopa framsidan och trappan ner till groventre´n i källaren, städade kattlådan,
dammsög övervåningen, tog en promenad med katten, och sist men inte minst,
städade bort allt "bös"
som stått i vardagsrummet under helaköksrenoveringen.
Det har ju stått i ett hörn, som man vant sig vid av någon konstig anledning.
Det var bl a färgburkar, penslar, borrmaskiner, skruvar, spik och andra verktyg..
Nu är det äntligen bortplockat och nu väntar mig först en härlig dusch, sen ska jag
hoppa i säng! Ska bli ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad du varit duktig!!!

2008-06-17 @ 07:25:04
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0