Jobbardagar

Jobbade eftermiddagen igår, och dubbeltur idag!
Har varit så trött, inte orkat något förutom att jobba!
Så är det väl, det går lite upp och ner! I morgon
slutar jag i alla fall redan klockan 12, och det ska
bli så skönt. Har en massa saker att fixa ínnan
skolavslutningen. Skorna som vi akut skickade efter
är antagligen för små, tog ju en storlek mindre då den
rätta storleken var slutsåld! Tröjorna till klänningen, var
jättefina, men jag betvivlar starkt, att min dotter tycker
detsamma! Risken är stor att vi måste åka till stan i
morgon igen, när gubben kommer hem med bilen!
Snälla ni, håll tummarna för att det klaffar, med alltihopa!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag håller alla tummar jag har!!

2008-06-10 @ 22:23:11
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Malin

TAck! Desvärre hjälpte det inte....:(

2008-06-12 @ 09:59:40
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0