Lördag.....

Latade jag mig
lite på fm, sen kom Linda vid 16-tiden,
och vi gjorde klart 40-årshäftet till Helen, jag gjorde mig i
ordning, och vi hann sitta en stund på altanen med lite vin
innan det bar iväg till vår grupplokal, där alla skulle samlas!

       
         Jenny                         Linda

Annika ville EJ vara med på bild, men skam den som ger sig!

   

Vi åkte till stan och bowlade, gick väl sådär,när hälften av gänget
hade ont i armar och handleder. Är man utsliten vårdpersonal,
så är man!!!  Men roligt hade vi! Födelsedagsbarnet debuterade
på banan, och gjorde verkligen succé! Undrar om hon tjuvtränat?

       
Födelsedagsbarn           Proffset                    Taktiksnack?

       

Efter bowlingen åt vi fantastiskt god mat! Grillad fläskfilé & potatiskaka,
god sås och grönsaker. Smakade fantastiskt! Någon som vet hur man
lagar till potatiskaka? Har aldrig ätit det förut, men det var gudomligt gott!
Till efterrätt blev det chokladmousse! Mumsigt! Passade på att sjunga och
ge födelsedagsbarnet en present!



Mumsigt!!
           

Efter maten pratade vi, dansade och drack goda drycker! Tycker att det blev en
lyckad kväll! Hoppas födelsedagsbarnet var nöjd och glad. Var hemma ca 2,30
och somnade som en stock!!!!!



Bildkvaliten är väl inte den bästa, då jag tagit korten med mobiltelefon!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAg kan ta med reseptet på potatiskaka till jobbet någon gång om du vill :)

2008-06-08 @ 18:38:04
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Malin*

Jaaa, det vill jag!!! :)

2008-06-08 @ 19:51:27
Postat av: Lindus

kvaliten å¨korten, ju sämre desto bättre fniss . nejdå . kul hade vi !!!!

2008-06-08 @ 20:06:58
Postat av: Annika A

bra med lite mörka bilder, då syns inte skavankerna så tydligt!! instämmer med lindus, vi får snart göra om detta!

2008-06-08 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0