Söndagen....

Idag har jag varit ute och pysslat i trädgården. Sopat, skurat möblerna
till framsidan, rensat ogräs och planterat. På eftermiddagen var det
dags för seriematch, och alla mina tummar och tår skötte sin uppgift
idag, och våra tjejer vann med 1-0. Josse höll nollan, så gissa om hon var glad?
Egentligen tyckte jag nog att de var värda minst 3-4 mål till, för de var verkligen
överlägsna. Men vinst blev det, och det är huvudsaken!

När vi kom hem, grillade vi, myste och spelade lite kort på altanen, innan Fille
och Casper återigen tog sig ett dopp. 25 grader får vi skryta med idag, så stiger det
så här, kanske till och med jag hoppar i, som den badkruka jag erkänner att jag är!
På kvällen har det blivit lite slappt, tittat på en film och bara tagit det lugnt. Härligt!
I morgon är det dags för sista LPA-träffen, så då ska vi bjuda på tårta!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det låter alltid så härligt när människor pratar om att de varit ute i trädgården och grejat. Själv gör jag så lite som möjligt. Har tyvärr inget intresse, fast jag önskar att jag hade. I år har det iaf blivit ngr xtra krukor med blommor i. Bara för att liva upp i trädgården.

2008-06-02 @ 20:21:12
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0