Storleken har visst betydelse......

I alla fall när man ska skruva upp hyllor eller liknande!
Eftersom jag har en snickare i huset har jag ju hört det
ett antal gånger, att man måste ha RÄTT skruv, rätt storlek...
Äh, har jag tänkt, skruv som skruv! Men idag upptäckte jag
att han hade rätt igen! Har slitit som ett djur med att sätta upp
vägghyllor, fast beslutet om att första skruven jag hittade skulle
funka. Ack, så fel jag hade. När jag väl hade hittat rätt, gick det på ett
par sekunder. Så storleken har betydelse! Jag erkänner och gubben
kan glädja sig åt ännu ett rätt. Men fråga oss om var saker och ting
finns i huset, om tandläkartider eller annat kom ihåg, så får ni se
vem som kammar hem flest poäng! Jag bjuder på att han har koll
på sport och skruv.......

Kommentarer
Postat av: soffie

fniss

tänk va viktigt det kan va med storleken.

hoppas de sitter där de ska nu:O)

2008-06-19 @ 12:52:18
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0