Årskort!!


Äntligen har jag tagit tummen ur och skaffat mig ett
årskort i Bad/sporthallen! Passde på idag när jag
lämnade min sänglliggande gubbe och åkte iväg 
och solade igen. Tänkte motivationen för träning skulle
återkomma om man kände sig lite fräschare! Vi har ju pratat om
det på jobbet i månader nu, att vi ska börja träna
tillsammans igen som vi gjorde för några år sedan.
Vi hade väldigt roligt, och sen är man ju dum om man
inte utnyttjar att vi faktiskt får ett årskort, HELT GRATIS 
som kommunanställd! De har ju renoverat sen vi var där
sist, så det är mycket fräschare nu, och i april får de även
flera nya maskiner! Tänkte att jag skulle passa på och prova
Herman, massagestolen också, kanske gör den under med min
gamla kropp! Så vad säger ni Centrumtjejer, är ni redo?  

Kommentarer
Postat av: Lindus

jajjmensan, jag är på!!!

2008-03-26 @ 21:08:29
URL: http://exxanimo.blogg.se
Postat av: Ananas

Du kan räkna med mig om jag får tummen ur och hämtar ut mitt kort :)

2008-03-26 @ 21:45:27
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0