Glad Påsk!

image223

Glad påsk
önskar jag alla som jag känner,
både släkt och goda vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har faktiskt inte hunnit sett en enda av matcherna, men hemmamatch brukar ju sluta lyckligt...

2008-03-21 @ 18:05:59
Postat av: Anonym

Mja, vi får väl se... Som sagt, nåde den som går ivägen för tv:n imorgon... Svägerskan lär försöka, men vi får väl se! Hon håller på HV, så man kan inte ens lita på släkten...
Självklart ska hon vara påskkärring imorgon! Det är nog bäst att jag letar upp föregående års påskstasser och gör en jämförelse imorgon! Fast å andra sidan är hon inne i en _väldigt_ självständig fas just nu, så frågan är om jag ens har något att säga till om ifråga om hennes kläder...
Kram och Glad Påsk!

2008-03-21 @ 18:32:41
Postat av: Sofie

Guuu va söt kyckling.GLAD PÅSK!!!!

2008-03-21 @ 20:43:04
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0