Idag.....

...ska jag försöka hinna med en hel del! Eftersom jag aldrig har bil på dagarna,
(Yes, gubben som var så ynklig igår, gick och jobbade idag! Trots att han fortfarande
inte har orkat äta något!) så får jag storhandla ikväll! Brukar göra det varje löningsdag!
Sen har jag lovat J att vi ska åka in till stan en sväng också, så det får blir 2 flugor i en smäll,
både storhandling & shopping ikväll alltså! Dessförinnan ska jag försöka städa lite!
Förhoppningsvis hinner jag ta mig en promenad också, för solen strålar utanför mitt
fönster, och de är vitaminer man väl behöver efter denna långa vinter! Hur ser ER dag ut?

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

fin blogg du har :D

2008-03-27 @ 11:25:29
URL: http://thereseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0