Tjuvlånar....

.....dotterns dator, eftersom "min" fortfarande är på service. Trodde väl aldrig att man skulle sakna en pryl så mycket, men när man är utan, upptäcker man faktiskt vad mycket man använder den till!  Ikväll är det hockeykväll i stugan, FBK-Frölunda spelar, och det går fövånansvärt bra, med tanke på att man har ungar som hejar på varsit lag. De har kompisar här, så de sitter och "snacksar" lite.... kul har dom också, för det kommer några "asgarv" med jämna mellanrum! Trevligt! Dels att de har skoj, men framförallt,  för att det inte retas mot den som hejar på laget som ligger under!

Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen, eftersom vi efter  arbetstid, suttit med semerschemat, och efter det var det meningen att vi skulle ha ett möte, men det hade nog inte "gått runt" till hela gruppen, så det blev inställt! Måste säga att det var ganske skönt!  Nu ska jg koka mig lite grönt the, och slötitta lite på tv:n innan jag hoppar i "bingen"! Gonatt med er!

Kommentarer
Postat av: Julia

*mummel mutter* den där matchen tänker jag inte ens kännas vid... Frölunda är så sorgligt ojämna... *suck*
Tur att det finns fler datorer i huset att tjuvlåna, det är märkligt vad beroende man blir! När vi flyttade för nästan två år sedan var vi utan bredband i sju veckor... det var hemskt!
Hoppas du får tillbaka din dator snart!
Kram

2008-03-06 @ 22:11:55
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Man saknar inte kon fören båset är tomt brukar det heta, utan data får man abstinens..

2008-03-07 @ 11:02:38
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0