Typiskt mig!

Jag är ju ganska känd för min omgivning, som den tidsoptimist jag faktiskt är!
Inget att avfärda, det är fakta, jag vet..... Är alltid ute i sista minuten, tror att jag ska
hinna allt,  på ingen tid alls.....  I KNOW!  Är jag ute i något sånär god tid,
inträffar ALLTID något! Punktering på cykeln, borttappade nycklar, fläck på byxorna,
så man måste byta, glömt något så man måste vända tillbaka.... Alltid är det något!
Men idag! Jag säger bara idag, var jag ute i mycket god tid! Skulle följa med J till
Doktorn 15,30, gjorde mig klar, cyklade dit, och stog vid entreén 15,15, OBS! Femton minuter
innan avsatt tid!!! Stog där och väntade på dottern! Sprudlande glad, för det har varit 
en sån fantastisk dag idag, solen skiner och fåglarna kvittrar, och jag är i TID!
YES!  Dotter kommer och vi går till receptionen och får reda på att vi är där i rätt tid!
Fast 2 dagar för tidigt!!! Vad säger ni nu? Håller inte jag tiderna? Kan meddela att
dottern var måttligt road! Bara att vända om, och cykla hem...... Men solen sken på oss i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Heléne

Det där har jag gjort med ett utvecklingssamtal en gång, fast då var jag en hel månad för tidig. Fröken såg lite överraskad ut...

2008-03-03 @ 18:46:49
URL: http://haggmark.blogg.se
Postat av: Nilla

Hi hi sånt har hänt fast jag körde till jobbet tyckte det var lite trafik...ja det var en lördag aggrrrr

2008-03-03 @ 21:22:50
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Lisa

heheh det e kanske inte alltid bra att va tidsoptimist ;) jag är tvärtom är alltid ute i jätte god tid om jag tex ska med bussen, så e jag där typ 20min innan kan va jobbigt de med haha :) åh stå o vänta...men alla e vi olika o de e de som får oss så unika :)

2008-03-04 @ 21:42:56
URL: http://Lisafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0