Bortskämda?

   
Idag har jag varit riktigt duktig, gick upp tidigt och städade lite inför helgen,
jag har tvättat och hängt ut tvätt. När det mesta var klart tänkte jag sätta mig i solen
och läsa lite i en bok som legat och väntat länge på mig. ! Djuren hade jag redan
 tagit ut, och när jag själv satte mig tillrätta började dom "pocka" på min uppmärksamhet,
HELA TIDEN!! Speciellt katten! Säger bara det, nästan mer pass med Bam än med små ungar....
Det ska lekas,  det ska kelas, ätas mat & de ska upptäcka världen.
Dum som jag är, har jag ju lurats till alltihopa också, så det har ju inte blivit så
värst mycket vila och rofylld läsning här inte... I alla fall inte än.....Men de är ju så söta!

Kommentarer
Postat av: Carmen

gud sicken söt katt! underbar.

2008-05-08 @ 17:32:17
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: soffie

Å guu va söta

va skönt att ha fixat inför helgen,själv har jag bakat bullar,min stora tjej har konfirmation på lördag!

Tjohoo:O)

2008-05-08 @ 22:21:29
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0