Busiga bebben....

Idag har jag varit till Linda och lånat ett handledsskydd!
Känns faktiskt riktigt bra att ha ett rejält stöd, som håller
leden stilla, så att den får vila ordentligt. Svullnaden har gått
ner i alla fall, vilket är positivt! Bebben sov när jag kom, men
smart som jag var, dröjde jag mig kvar tills han vaknade, så jag
hann snosa lite på honom! Han är ju så himla söt! Skrattade
stort åt det mesta, även om det var jobbigt, för det kliade nog i
´munnen på honom...Tänder på gång! Dröjer nog inte länge föränn
han kryper heller för den delen! Tog massor av kort, men har inte frågat
om lov att lägga ut något av dom här.......Så tyvärr får ni inte se dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0