Deppig....

                
....Känner mig riktigt deppig idag, om jag nu ska var riktigt ärlig!
Anledningen är min kropp, speciellt handleden, som både
är mer röd och svullen än vad den var igår. Gick upp tidigt i morse
och kände efter, men insåg snart att jag inte skulle klara av att jobba idag, tyvärr!
Kände det nog på mig redan igår, vet att jag var lite grinig och irriterad, vilket jag
inte så ofta är. Tror nog både gubben och ungarna märkte av det. FÖRLÅT!
Det som gör mig deppig är att jag inte kan göra sånt som jag tycker
är roligt! Som att måla tex, jag tycker det är jättekul, och när man under
målningens gång ser vad fint det kommer att bli. Vilken upplyftande känsla....
Men som ett brev på posten, får jag inflammation, i detta fall i handleden.
Jag är så trött på att jag måste välja, jobba eller pyssla, jag vill ju båda delarna!

                

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

sköt nu om dig! Det enda du ska lyfta är högerhanden till munnen när du unnar dig ett glas vin ikväll. Kram

2008-05-16 @ 12:25:29
Postat av: Malin

TACK Annika! Sitter faktiskt här och är lite sur. Jag o Marie ska ju piffa med balkongen i helgen, sen är jag arg på att det ska kosta mig så mycket av att göra så lite.... Men det går över om jag vilar lite, och käkar tabletter.....

2008-05-16 @ 12:33:41
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: //K :-)

Ouuups, men nu är det fixat! Tack!! Trevlig helg!

2008-05-16 @ 15:27:07
URL: http://kschokladask.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch din stackare! Jag lider verkligen med dig! Har likadant själv med nacken. Bowla med kompisarna? Jättegärna! Och sen blir man sängliggande i tre dagar.

Vissa grejor kan man ju undvika, men när det kommer till hemmagrejor och jobb så vill man ju inte lämpa över det på sin andra halva hela tiden heller, även om de gärna hjälper till.

Så hoppas svullnaden går ner fort och var inte rädd för att berätta eller be om hjälp!!!

Kram på dig!

2008-05-16 @ 17:55:11
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: soffie

Neej stackars dej och vädret gör ju inte saken bättre kan jag tänka mej,sköt om dej nu och må så gott du kan!!

2008-05-16 @ 21:53:06
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Hoppas du piggnar till. Mitt förslag på botemedel är att unna dig en singelmalt. Funkar på mig, och jag hade en riktig skitdag idag. Dalwhinnie 15 år rekomenderas/ordineras...

2008-05-16 @ 22:10:42
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0