Dubbeltur...



...har jag idag, vilket innebär att jag först jobbat på
förmiddagen,  åker hem på "permission" några timmar
och sedan åker tillbaka igen för att avklara kvällspasset. Finns ju både för
och nackdelar med det. Skönt att komma hem, och få vara
i solen en sån här fin dag, men lagomt när man ska tillbaka har
man bara blivit trött och slö efter maten....

Har inte gjort speciellt mycket under de lediga timmarna,
mer än fixat käk, städat kaninburen och sett på när "gubben"
städat ur polen, och nu håller på att fylla den med vatten! Antar att
det blir jättedåligt väder en längre tid nu. Vår vanliga tur!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, det där såg ju riktigt mysigt ut!! Arbetspassen låter mindre mysiga tycker jag, blir en himla omställning för mig att börja jobba igen efter sommaren...

2008-05-11 @ 16:42:15
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad jobbigt med två arbetspass på en och samma dag.



Nu är jag hemma igen från Lidköping! Där har vi hälsat på ett annat par, som vi känner. Det har varit en toppenhelg! Vi har nu precis ätit och nu kopplar vi av en stund. Jag ska strax redigera några bilder från resan, så att ni kan få se.

2008-05-11 @ 17:04:27
Postat av: Annika A

Kommentar till dom fina bilderna på BAM och hans tält: Bullen sa mjjau,en sån vill jag ha! Får se i veckan om det blir en tur till det stora möbelvaruhuset. Ha det bra! kram

2008-05-11 @ 21:27:57
Postat av: Sanningen

Sicken lyx! En egen pool med trädäck och allt. En sådan skulle man ha. Du får åka hem och slänga dig i den nästa gång du har delad tur. Fattar för övrigt inte grejen med dessa delade turer (eller dubbeltur som du kallar det). Kan väl inte vara någon som tycker att det är bra? Hur många får gjort något vettigt på de få timmarna man är ledig? Det måste väl gå att lägga ett schema där man slipper det? Eller är det ytterligare en sådan där sak som alltid har varit så och därför också skall fortsätta på samma sätt?

2008-05-11 @ 21:31:53
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej och tack för titten inne hos mig.

Känner mig VÄLDIGT rookie med mina 4-5 ynka dagar som bloggare när man ser en sån kalas sida som din..

Öppen för all hjälp du kan tänkas avvara en rookie.

Härlig pool förresten,,, ps,,det säga att det blir regn imorgon TYVÄRR! :(

2008-05-11 @ 22:20:39
Postat av: Malin

Obs! Till ER alla! Bilden är inte på vår pool! Visst, vår poolär också stor och rund, men har dessvärre inget trädäck!



TESS - tack för kommentaren, men skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig!



ANNIKA - Tycker absolut du ska åka till möbelvaruhuset! Säg till om du vill ha guidad tur, he he...



HELENA - Välkommen hem!



JUNITJEJ - Jag har redan hälsat på hos dej!

2008-05-11 @ 22:27:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0