Förlust & stelfrusen kropp

Dessvärre blev det ingen vinst idag heller... Josse höll nollan i hela första
halvlek, trots att hon fick många skott på sig. Men en bit in i andra gick det
inte längre och matchen slutade med 0-2. Tror att våra tjejer hade en
halvbra målchans, och kanske 2 skott på mål idag..  Krävs lite mer för att vinna!
Blir till att träna lite passningsspel från och med nu..  Kallt var det också, stog och huttra,
frös & skakade så jag kunde knappt gå till bilen efter matchen.
Brrr, jag vill ha sol och värme igen! NU!

Kommentarer
Postat av: soffie

duktiga de är som kämpar i denna kylabrr

jag fryser snart ihäl,vore tråkigt om man ska bli sjuk nu hoppas jag fryser för att det helt enkelt är skitväder........

2008-05-19 @ 22:21:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Helena

Ajdå, jag som höll tummarna och allt! Bätre lycka nästa gång (fy vad hurtigt för att vara den dåliga förloraren jag...)

2008-05-19 @ 22:21:46
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0