I sista minuten...

Blev lite småstressad igen nu då... Jag vet, jag brukar vara ute i sista minuten,
men den här gången är det faktiskt inte mitt fel. Så här ligger det till...
Igår när vi var hos lilla Moa, berättade mamman, att sonen skulle konfirmera
sig på söndag. Sist vi pratade skulle han nämligen inte göra det.. tvära kast på
tonåringarna! Eftersom jag aldrig tar mig någonstans dagtid, tänkte jag att jag
skulle gynna ortens guldaffär, lite dyrare, men tidsbesparande.. Åkte väl ner dit vid
17,30 tiden, säker på att jag skulle finna något passande. Till saken hör ju att
de firade 5-årsjubileum för en vecka sedan, med att ha 50 % rabatt i hela butiken..
Gissa om det var utplockat, fanns knappt några killsmycken kvar... Så vad gör jag nu?
I morgon jobbar jag dubbeltur, och är alltså på jobbet, i stort sett hela dagen & kvällen.
Lördag jobbar jag till 16.00, och ska sedan vara på fest 2 timmar senare, 3 mil bort!
Tiden räcker liksom inte till... Mysigt förresten att sitta i kyrkan kl 11 på söndag morgon,
efter en fest.... Aundsjuka på mig, eller?


Kommentarer
Postat av: //K :-)

apropå kontakterna, jobbigt är bara förnamnet... och för dig ser helgen allt annat än lugn o skön ut - även om den innehåller massa trevliga happenings oxå!

2008-05-22 @ 20:34:49
URL: http://kschokladask.blogg.se/
Postat av: caroline

nej uch stackare! hatar när det kommer oplanerade saker, och är ju själv tonåring:P

2008-05-22 @ 22:32:26
URL: http://trion.webblogg.se/
Postat av: Julia

Hoppla, det blev en fullspikad helg... Och inte sådär jättegott om tid att fixa saker på... Kan inte dottern göra en insats om hon hinner?

Själva har vi barnvakt två nätter, så imorgon blir det bio och på lördag lite melodifestival, bara jag och maken. Det ska bli skönt!

Kram!

2008-05-22 @ 22:34:04
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: ZOUL

Kul att du kikade in =) Måste säga att du har en otroligt snygg blogg! Får önska dig en trevlig helg oxå när jag ändå är i farten =)

2008-05-22 @ 22:41:33
URL: http://nikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0