Idag....

Denna dag, har bara rusat förbi den också. Hade LPA på förmiddagen,
sen hem och gjort i ordning min smyckebeställning, lagat mat, gosat med
djuren, pratat med Nathalie och Linda via msn, lagat mat mm  När gubben
kom hem, tvättade han bilen och jag dammade inne i bilen.. Vilken
killnad på bil det blev! Minns inte när den blev rengjort sist! Veckan
fortsätter nog i samma stil som den börjat. Imorgon har josse klipptid,
vi måste byta fotbollsskorna och sen är det vårshow i skolan.
Onsdag har jag LPA igen på förmiddagen, jobbar sedan eftermiddag.
Inget att se fram emot, då det är risk för att det blir en 12 timmars dag!
Torsdag ska jag handla och göra klart, för på fredag kommer ett par
gamla kompisar hit på middag! Det ska bli jätteskojigt, vi har verkligen inte
setts ordentligt på flera år! Det ser jag fram emot, och blir en perfekt
avslutning på veckan! Examenskläderna är inte riktigt klara än heller, så
jag hoppas att vi hinner fixa det i helgen. Hur ser er vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0