Jobb och jobb igen....

Startade upp med lite LPA på morgonen, och var tillbaka
på jobbet, och hann bara effektivt jobba i en timma innan
det var dags att sluta för dagen... Nästan i alla fall! Fixat lite
mat och ätit, och ska snart tillbaka till jobbet ännu en gång
för månadens planeringsmöte. Ska självklart inte klaga, eftersom
jag har 3 lediga dagar att se fram emot igen. Tänkte först gnälla
över att det skulle bli dåligt väder, men ändrade mig eftersom det
också kan vara positivt med tanke på att jag verkligen behöver göra
klart i källarförråden..... Nää, nu ska jag dra vidare på möte!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhhh, varför påminde du mig om källarförråden...? Jag måste ju också städa där, innehållet har nu spridit sig till gillestugan, går inte in...

2008-05-12 @ 17:02:08
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0