Lördagen....

Vaknade tidigt, trots att jag inte la mig föränn kl 3 i morse! Typiskt!
Gubben åkte iväg och spelade golf, medan jag spelade kort med
sonen, solade och hade det skönt! Efter det var det dags för Caspers
klipptid, så vi åkte ner till frissan! Håret blev verkligen jättebra!
I vanliga fall vill han ju att jag ska klippa honom, men den här gången
lyckades jag övertala honom , och jag tror inte att han ångrat sig!
Efter det åkte jag till kyrkogården, med en riktig sommarbukett som
jag varit ute och plockat! På vägen hem tittade jag in till brorsan med familj
och fick mig fika. Hann inte mer än hem till min kvällsmatlagande gubbe, föränn
en kompis ringer och bjuder oss på lite vin på altanen. Tackade dock nej,
då det blev både mycket och sent igår. Blir nog bara att  hoppa i bingen för min del!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0