Onsdag

I morse var jag riktigt duktig! Åkte och tränade trots att jag helst
hade legat kvar i sängen. Ångrade mig inte, för när vi väl tränat
färdigt kändes det jätteskönt. Hem och duschade, sen iväg på LPA
igen. Gruppen vi handleder är verkligen jättetrevlig och de verkar
vara intresserade av uppgifterna så det blir bra diskussioner. KUL!

Ringde till vetrinären igen angående vår sjukling, och de tycker att
vi resonerar rätt, dvs att så länge hon äter och verkar må bra, kan vi ha henne kvar.
De sa även att jag kunde försöka att trycka ur lite gegga ur knölarna/bölderna,
men jag vet inte om jag törs, vill ju heller inte göra henne illa! Men vi får se....

I eftermiddag har vi spelat spel och grillat lite, och nu ska jag se på
"barnmorskorna" på tv:n, medan resterande i familjen tittar på ishockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0