Sovmorgon med stort S

När jag vaknade i morse, hade jag ont i princip överallt!
Där fick jag för att jag latade mig igår. Som ett brev på
posten när jag varit för stilla, att man aldrig lär sig.
Huvudet bankade, så jag tog vad som fanns hemma, en Diklofenak,
och la mig en stund igen.... En stund visade sig bli 2½ timma!
Inte bra, när nästan hela fm hade gått. Ska göra lite gymnastik
nu, sen försöka hinna med en promenad i solen, innan Marie och jag
åker till stan ochköper lite pynt till vår balkong på jobbet!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: Hon satsar stort på promotion, hennes nummer är bearbetad in i minsta detalj. Hon är känd i europa och låten är ju verkligen klockren. En vinst verkar svår, men nog klarar hon topp 10, de hoppas jag i alla fall.

2008-05-14 @ 12:19:03
Postat av: Sandra, snart mamma :)

sv; jaa, det är helt underbart :) men jobbigt med allt illamående, mitt blodvärde går ju bara ner hela tiden med även fasst ja sköter mat och järntabletter..

Men annars är det mys =) Så underbart och känna den sparka :D:D

hehe tack så mkt :)

2008-05-14 @ 12:26:37
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra, snart mamma :)

Mår lite illa fortfarande, fasst det är ju inte så att jag spyr eller något.. utan kan må smått illa ibland :P hehe :):)

2008-05-14 @ 13:57:36
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: soffie

Ibland behöver kroppen mer vila en man själv tror,det var nog behövligt för dej

Hoppas du känner dej piggare nu!!!

2008-05-14 @ 18:59:26
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0