Statstur med poliskontroll...

Idag åkte jag och Josse in till stan för att köpa kakel & mattor till köket,
och lite kläder till Josse. Efter lite fika, handlade vi mat innan det bar
iväg hemåt! När vi åkt ca halvvägs såg jag att det var fullt av poliser längre fram
och när jag insåg att det var mig de vinkade in ,blev jag jättenervös! Lite fortare än
tillåtet hade jag ju kört! Men som tur var var det bara nykterhetskontroll, så
jag klarade mig undan böter denna gången i alla fall... Josse hon satt bara
och smilade allt hon kunde, och när jag frågade varför hon var så glad svarade
hon bara: - Men mamma, såg du inte? Det var ju värsta snyggaste polisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0