Världens duktigaste par!

Idag har vi verkligen fått massor gjort! Rensat och kört till tippen
flera vändor... I vanliga fall brukar gubben få åka själv, men idag
fick jag höra vad tråkigt det var att stå och sortera alldeles ensam.
Stackars, stackars min gubbe, eller hur? Hmm, tänkte minsann visa
honom att jag  fixar det lätt som en plätt, och så slipper man höra
mera gnäll om det. Så jag drog på mig stövlarna, och hävde mig ut i regnet
och sorterade sopor! No problems! Gick som en dans om jag får säga det själv,
och det är tusen gånger jobbigare att städa huset. Kanske vi ska byta arbetsuppgifter
nästa gång! Undrar hur välstädat det skulle bli? Inte sambons starkaste sida att
städa om jag ska vara ärlig! Hur som helst, rensat är det, och man börjar faktiskt
se källargolvet igen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0