Bananer, nötter & bruna bönor.....




Igår kväll var Ann-sofie & Björn här och det var hur trevligt som helst!
Vi åt, drack, pratade, skrattade och, vad ska man säga.... bastade???
Aggregatet
bestog av ett hundratal värmeljus, och rumstemperaturen är
fortfarande okänd, men ingen behövde frysa i alla fall. Eftersom jag glömde ta med
up & go blöjorna från jobbet, använde jag laktosfri grädde i maten och uteslöt
bruna bönor (haha) ....  Det blev även lite prisutdelning, eftersom jag vann en tävling
Bjornes blogg för en tid sedan! En pava vin och en burk med bullens! Kan det bli
bättre? Nästa gång ska jag sikta in mig på spa-weekenden tror jag, känner att jag börjar
få lite flyt med tävlingarna nu... För att summera kvällen i stort, tycker jag att det var
jättetrevligt och jag hoppas att det inte dröjer alltför länge tills vi kan göra om det.....



Mina vinster! Grattis till mig!!!

PS: Ann-Sofie! Jag blandade drinken med fel ordning, därav den skumma färgen!
 Drinkmixen ska i SIST!! Bättre försök nästa gång!! DS



 


Kommentarer
Postat av: bjorne

Tack för igår,lite besviken att du inte tog med bilden på strumpbyxorna,

2008-11-16 @ 13:34:16
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Byggarn

Ha ha ha..ja du!!! Det vette faan...nu fick jag något att tänka på!! Blev tillomed lite generad här för mig själv..

2008-11-16 @ 13:44:11
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Åh, vad kul att det blev så trevligt.

Förstår att det blir lite lugnare idag, hihi.

Åh, det var ett fint bröllop. Vi var bara i kyrkan men det räckte.

Ha e n soft kväll!

kRam

2008-11-16 @ 17:51:28
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0