Idag!

Idag har jag jobbat dubbeltur, och på permissionen
mellan passen, putsade jag fönstren i vardagsrummet
och satte upp julgardinerna där! På jobbet var det fullt upp,
men vad gör det, när en av våra tanter ropar mig tillbaka då jag
är på väg ut,  och säjer: - Jag tycker om när du är här!!!!

Vad säger man?? Jag blev så glad, och det berättade jag för tanten!
Tänk vad lite som egentligen behövs för att göra en annan människa
glad!! Några få ord av henne, och jag gick med ett leende på läpparna resten
av arbetspasset!!  Nu återstår bara en arbetsdag, sen är jag 3-ledig igen!!
Nu är det dags att hoppa i bingen, för morgon är det jag som har larmtiden,
och börjar extra tidigt!! Sov gott allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0