Ingenting blir som man tänkt sig......

....fast visst kan det bli väldigt bra ändå!!!! Idag skulle ju jag ha ett så kallat ljusparty! Men för att göra en lång historia kort, så hade den förvirrade karln som skulle ha det, förvrängt alltihopa, så jag blev rent ut sagt irriterad, idag IGEN!!! Inte bra för hjärtat det här, haha... Han hade ju inte skickat ut matrialet i tid, som han sa då jag bokade upp mig i oktober, inte ens efter att jag ringt och påminnt honom heller. Dessutom, skulle han höra av sig några dagar innan partyt, angående vägbeskrivning och liknande. Då jag fortfarande inte hört ett ljud av honom, trots att det bara var en timma kvar till Partyt, ringde jag upp honom, för att kontrollera att allt var i sin ordning. Då hade karln till och med glömt vilken tid det var, och skulle bli lite sen istället! Han trodde att det skulle börja 18 istället för 17!!! Då blev jag irriterad och blåste av alltihopa! Fick ringa upp mina gäster och säga att det inte blir något....


Nåja, Ann-Marie, kom över i alla fall, på lite kaffe, bulle, glögg & pepparkaka med mögelost! Vi satt med tända ljus och pratade om allt mellan himmel och jord. Som vanligt kommer vi in på vårt favoritämne, nämligen övernaturliga ting och mediumskap! Ni som känner mig vet ju att jag tror på något mer än bara liv och död.... Faktum är att det hände en hel del mystiska saker, medan vi satt där!! Ann-marie pratade också mycket om hur viktiga våra tankar är, hur mycket vi faktiskt kan påverka genom just tankar. Hon har ju en särskilt trevlig historia bakom det, så hon är övertygad, och jag börjar bli  det mer och mer jag också. Vill man att något ska ske, ska man tänka det, både tyst och högt för sig själv, många många gånger. Ofta kan vi på det sättet påverka en del saker som sker i våra liv! Vad tror ni? Jag ska försöka att åstadkomma två saker med mina tankar nu, dels att vi får behålla 3-3 modellen, men också en för allmänheten hemlig sak.... Återkommer med resultatet när det skett.....  Vi hade en jättetrevlig kväll, jag och Ann-marie, och timmarna bara
rusade förbi! Känner mig både piggare och gladare efter en träff med henne! Härligt!

Kommentarer
Postat av: //K :-)

Åh, fungerar det om man tänker så för att få igång förlossning oxå??? HOppas hoppas hoppas!!! Håller nog på att bli lite desperat nu......!!!



Hoppas det vänder till det positiva för dig snart, du har haft det lite väääl motigt de sista dagarna/veckan! Kämpa på, styrkekramar och uppmuntrande kramar kommer i määäängder här!

kram

2008-11-27 @ 10:43:56
URL: http://kschokladask.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilket härligt möte.

Jag tror på det där jag med, kallas det inte för affermation eller något? Jag har läst en bok om det för länge sedan. Jag ska försöka mig på det här hemma iaf, här finns det ju en del tankar som borde ändras till det mer positiva.

Vi får prova på varsitt håll, fina vän.

Kram

2008-11-27 @ 13:22:02
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0