Jag har fått en utmärkelse!!!



Jag bugar och tackar!!! Sus i Dus har nominerat mig och jag känner mig självklart både hedrad och gladare än på inlägget innan!!!  Min uppgift blir nu att själv nominera 7 andra bloggar som jag själv uppskattar.


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det finns så många bra bloggar så det blev klurigt att välja, så jag skrev ner fler än 7 stycken. Här är några utav mina bloggar som jag dagligen läser (utan rangordning):

Helena Snackar
Ulrikas Mirakel
Ex amino
Björnes Magazin
Annika
Chokolate frog
Rut 93 år

Kommentarer
Postat av: bjorne

Kan vara så,angående tävling så vet jag knappt inte hur man länkar,och vet inte hur jag ska hinna med,så ta nån som är med i matchen,kram på dig.

2008-11-26 @ 22:49:13
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad du är go!!

2008-11-27 @ 05:27:30
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Maja

Din blogg är bra och jättehärlig, det är det som jag alltid har sagt! :D

2008-11-27 @ 06:58:41
Postat av: Annica

TACK!!!!!

Blir jätteglad.

Ska fixa det under dagen. Nu ska jag inta rygglläge.

Massa kramar!!!!!

2008-11-27 @ 12:30:53
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0