Måndagsfräckis!

Fick ett mail från Annika igen, och jag måste ju dela med mig.......



En kväll när dotterns kille ska komma på besök diskuterar familjen vem

som ska diska.

Pappan säger :

- Det är min lön ni lever på. Jag ska inte göra allt.

Flickan svarar:

- Jag gjorde det förra månaden.

Och modern säger:

- Åh! Det är ju jag som lagar maten...

Efter en stund får pappan en idé:

- Jag vet hur vi gör. Den första av oss som säger något diskar!

Mamman och dottern nickar och håller upp tummarna.

Utanför kommer fästmannen på sin gamla rostiga cykel som säger

'Couic-couic' vid varje tramptag. Han ställer cykeln mot väggen och

öppnar dörren:

- God afton!

-

Lite överraskad av tystnaden sätter han sig bredvid flickan. Mamman

serverar soppan.

- Jättegod soppa!

Inget svar. Vad han än säger är det ingen som svarar. Han intalar sig

att detta inte är sant och att han måste göra något för att få dom att

reagera.

Och, hoppsan, lägger han en hand på hennes lår. Ingen reaktion.

Han klämmer henne på brösten. Fortfarande ingen reaktion.

Han tänker: Det här är ju inte klokt. Vad ska jag göra?

Då lyfter han upp flickan, sätter henne på bordet, drar upp kjolen och

sätter på henne.

När han slutat sätter flickan sig och fortsätter att äta utan att säga

ett ord.

Den unge mannen exploderar:

- Det här är inte klokt. Ni är ett gäng dårar! Säg åtminstone att jag

måste gifta mig med henne!

Han går ut, grenslar sin cykel och trampar iväg. 'Couic couic couic'

Vilka galningar! 'Couic couic'. Jag knullade deras dotter på bordet

och dom sa inget! 'Couic couic'

Jag skulle ha knullat morsan också, dom skulle inte ha sagt något då

heller!

'Couic couic' Morsan?

Han svänger runt och 'couic couic' vänder tillbaka! Han öppnar dörren,

går fram till mamman, böjer henne över bordet, lyfter upp klänningen

och sätter på henne.

Därefter går han med ett fånigt leende .

'Couic couic'. Vilken familj!!! 'Couic couic'. Vilken jävla kväll!

'Couic couic couic'. OCH DEN HÄR CYKELN SOM FÖR ETT SATANS OVÄSEN!!!

'Couic couic'. Jag står inte ut längre! Jag måste göra något, det här

gnisslet gör mig tokig!

Han vänder, åker tillbaka till familjen, slår upp dörren och skriker:

- Har ni något smörjmedel??

Då ställer sig pappan upp:

- OK, OK . Jag diskar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0