Nathalie....



Just exakt nu, är Nathalie på väg hem till Värmland från Kalmar och det
ska bli så himla roligt att träffa henne i helgen. Hon sitter på tåget, och tack vare
teknikens under, kan vi chatta med varandra under tiden. Visst är det fantastiskt?
Nathalie föddes för snart 23 år sedan, då jag bara var 16 år och gick på gymnasiet...
Från första sekunden jag såg henne, var jag helt såld! Sedan dess har jag hunnit
vara med på allt ifrån barnsjukdomar, brutna nyckelben och tidiga lussemornar, till
student, flytt och nu högskola
. Hon är färdigutbildat Journalist till sommaren, och har
alltså bott i Kalmar 3 år redan! Fattar inte var tiden tar vägen! Med det avståndet ses vi
ju inte så ofta, och vem vet var hon hamnar efter skolan. Det beror ju på vart jobben finns
såklart! Men i helgen ska vi i alla fall ses, och det ska bli jätteskoj!!!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Hoppas ni får en bra helg då.Kram

2008-11-21 @ 09:05:01
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0