Slappardagen med stort S!!

Idag har vi bara slappat, i princip hela dagen!!
Egentligen skulle vi göra en hel del nyttigt, men sen
bestämde vi oss för att bara vara.. Vi har ätit lite god söndagsmiddag,
fikat, legat och läst och bara, just det,  SLAPPAT! Men visst är det skönt
att ha sådana dagar ibland också? Händer inte allt för ofta...
Nu är gubben och spelar korphockey, och jag ska sätta mig vid
tv:en en stund. I morgon ska jag bli lite nyttig igen, både vad
det gäller mat, motion och hemmets sysslor........
T j i n g e l i n g !

Kommentarer
Postat av: Helena

Sååå skönt med en slappardag!! Här har vi gjort allt annat än slappat, en IKEA-tur med två småbrudar är inte direkt en lugn företeelse :) Fast båda har varit hur goa som helst hela dagen.



När det gäller det andra kanske jag uppdaterar lite senare, är inte säker men kanske :)

2008-11-16 @ 19:48:49
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Julia

Skönt med sådana dagar, och du om någon behövde en!!!

Själv har jag julpysslat, avslappnande det med!

Godnattkram tillbaka!

2008-11-16 @ 23:55:48
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0