Canal + Änka......

CANAL+ Sport1  CANAL+ Sport2  CANAL+ Sport Extra     

....finns det? Funderar på hur klok jag varit idag, då jag köpt
detta abonnemang  av Telia! Risken finns, att hela min familj
kommer att sitta klistrad där nere i gillestugan och jag själv
på övervåningen! Nåja, ekonomiskt sett är det ju en förtjänst i alla
fall, eftersom de har köpt så många elitseriematcher hittills, och de
kostar faktiskt 140 kronor/match. Nu betalar vi istället 199 kr i månaden, för
en massa bra kanaler, däribland canal + alla kanaler. Finns säkert några filmer
jag kan se i min ensamhet, medan sportfånarna bänkar sig där nere!
Vet nog en person som kallar mig galen från och med nu!

CANAL+ Drama  CANAL+ Comedy  CANAL+ Action  CANAL+ Hits  CANAL+ First

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Ja, och just nu har jag en himla massa i huvudet och bara sovit 5 timmar....så jag gör som du säger..hoppar i säng.

Kram

2008-10-15 @ 20:08:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Annica

Önskar dig detsamma!

KRAM!!!

2008-10-15 @ 20:45:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Vi har både CanalDigital- och Viasat-paketen men själv tittar jag knappt på TV längre (surfar/läser bloggar istället). I början när allt är nytt och fantastiskt ser man i princip allt på dessa kanaler men intresset avtar med tiden. Jag vill dock inte vara utan dem heller pga att jag har tillgång till all sport. Om det är något kul evenemang på TV så är det ju i någon av dessa kanaler det går.



Men om ni redan tidigare betalade en massa för hockeymatcherna så får ni ju nu de andra "på köpet" så det låter som en vettig affär oavsett hur mycket film etc ni kommer att se.

2008-10-15 @ 21:44:08
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0