Full Fart Fredag...

Så idag var det då dags för utbildning igen! HELA DAGEN!!! I mitt jobb är man ju van vid,
att bara springa omkring, från dagens början till dagens slut, och det är väldigt svårt att vänja sig
av vid det! Men idag satt vi, satt igen och sen satt vi lite mer... Usch, ska aldrig klaga på mitt jobb
något mera, jag lovar! Hur som helst tog vi oss igenom dagen,  fullmatade med arbetsmiljö,
både fysisk och psykosocial. Fick även träffa min beteendevetare Per igen, och det var mycket
trevligt, speciellt då han väl kom ihåg mig, trots att det är 2 år sedan jag var hos honom sist!
Han är en mycket mycket klok man, måste jag säga. Jag köper allt han har att säga! Efter jobbet tog jag
mig en promenad, och hamnade hos Moa, världens sötaste 3-åring! Drömde om henne inatt, att hon var 8,
och att vi inte setts på jättelänge. Kände att det var dags, så inte drömmen blev sann! Hon blev jätteglad när
jag kom. Det är det som är så underbart med ungar, de kan visa sina känslor utan att de misstolkas!
Vid 20-tiden gick jag hem, fiade lite mysmat och käkade efter att Casper kommit hem från en kompis.
Josefine har Dennis här, och de har myskväll för sig själva, man ser knappt skymten av dom. Men lite mat
kom de upp och hämtade i alla fall. Pratade med min älskling förut, och han lät faktiskt sliten! :(
Tror faktiskt att han längtade hem lite grann.... Jag längtar i alla fall redan efter honom, även om jag
sovit som en stock inatt! Hoppas jag gör det inatt också, trots att jag inte får sova på armen som jag ÄLSKAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0