Full fart!

Idag har det varit full fart, från morgon till kväll! På jobbet hade jag häcken full,
då det direkt från morgonen började dyka upp oplanerade extraarbeten
A-B var så snäll och erbjöd sig ta över en vårdtagare åt mig, och det var nog tur,
annars hade det inte blivit någon frukostrast för min del. Hursomhelst, var jag klar
för dagen en minut i 2! Behöver jag säga att jag slutade just 2? Men jag hann i alla fall!
Tidsoptismist? Kanske det, hi hi....

När jag kom hem drog jag igång dammsugaren medan köttfärslimpan stog i ugnen,
så när barnen kom hem åt vi middag. Efter det har det blivit disk, handling, damma, skura
golv och sist men inte minst, en skön promenad
! Nu väntar duschen på mig, sedan blir det en
lugn kväll framför tv:n! Ska bli riktigt skönt vill jag lova! I morgon ska jag på utbildning i arbetsmiljö,
lördag är jag ledig, men har gått ut extra på söndag, då det akut fattades folk. Även måndag, som
också skulle varit en ledig dag, får jag ut och jobba en stund, eftersom jag ska på
verksamhetsuppföljning då! Så med facit i hand blev jag plötsligt bara helledig 1 dag av 9...
Ångrar nästan att jag bokade upp söndagen.... jaja, det blir nog väl med det.....
Roligt inlägg va?


Kommentarer
Postat av: laijna

Svar: haham ok , god natt :)

2008-10-02 @ 19:44:44
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0