Funderingar....

Min värk som jag haft de senaste åren, har ju blivit sämre och  sämre...
På det senaste året bara, har den även uppkommit på ställen
som jag inte haft  några bekymmer med förr! Allt började för....
100 år sedan känns det som, i rygg och nacke, men nu är ju i stort
sett hela kroppen påverkad mer eller mindre. Förstår att detta inte
är riktigt normalt, men har inte riktigt orkat ta i tu med det. På vårdcentralen
här,får man olika läkare hela tiden, och de tar inte riktigt tag i mina problem,
så till slut har jag tröttnat på att ens försöka få hjälp. Det var faktiskt min chef,
som tog upp det med mig på medarbetarsamtalet, att hon tyckte jag skulle
gå till botten med alltihopa, och kanske har hon rätt? Jag menar, får man hjälp nu,
kanske det inte behöver bli värre än så här i alla fall? Jag menar, jag fixar ju att jobba
som det är nu, och den målsättningen har jag absolut! Är livrädd för att bli så dålig
som syrran är, och med tanke på att mamma hade MS, kanske det är klokt att
ta tjuren vid hornen??  Något att tänka över är det ju i alla fall........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0