Godmorgon!



Nu har jag varit vaken ett par timmar, trots att jag är ledig,eftersom jag
ändå skulle köra sonen till skolan klockan 8! Inte så lätt att cykla med gipsad arm!
Josefine är ledig idag efter den lyckade utflykten hon gjorde med klassen ons-tors,
så hon ligger och sussar för fullt. Man blir sliten av att inte sova, för det hade inte blivit alls
många timmars sömn den natten. Men så ska det vara på skolutflykter tycker jag. De
hade haft jätteskojigt hela tiden, så det var en lyckad trip. De la sig vid 03.00, men lagomt
till att de hade slumrat till, var killarna förstås där och bankade på dörren hos dom.
Tror ingen av tjejerna led av det heller faktiskt!

Idag ska jag inte göra något speciellt, blir nog en lugn dag och kväll. I morgon kommer ett
par kompisar hit på lite mat & dryck om inget oförutsett händer. Man vet ju aldrig. Gubben
vaknade i morse och hade ont i halsen, med det brukar inte hindra honom från en myskväll
i goda vänners lag!  En fredags-whiskey ikväll, så är det nog bättre sen!

Hur ser er dag ut?

Kommentarer
Postat av: bjorne

Alldeles ensamt med min laptop,frugan jobbar, ingen wiskey,Ella sover, nej då har varit till Ella har Grants och lilla tanten kommer halvtio,hälsa kaninen,har en present till honom.

2008-10-17 @ 19:04:08
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0