Hönsmamman söker kontakt....



Josefine är med skolan på hemlig resa! De gör så under det
första gymnasieåret,, för att eleverna ska lära känna varandra ordentligt!
Pratade med henne tidig kväll igår, och vi gjorde upp att hon skulle ringa
senare på kvällen... Men det gjorde hon inte!!! Jag skickade ett sms vid
23-tiden, men fick inget svar. Gubben tycker jag är fjantig som oroar mig, men ändå.....
Somnade i alla fall igår, och när jag vaknade skickade jag ett nytt, Godmorgon-SMS,
men har inte fått svar på det heller!!! Fantasin skenar ju iväg, när man inte hör ett
enda ljud ifrån henne, men å andra sidan är de ju många som är där, så har något hänt
hade ju någon ringt, JAG VET!!!! Antagligen har de så roligt, och har fullt upp med annat
än att tänka på sin gamla morsa! Får hålla mig, hon kommer ju hem om bara några timmar...
Hur är ni? Kan ni också oroa er  för minsta lilla?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, Malin det är ingen fara :) Du är inte värre än min mamma, för hon hade ringt till läraren eller någon annan förälder för att få ett nr som hon kunde få tag i mig på. Men jag tycker bara det är sött, det visar bara att du är en otroligt bra mamma som bryr sig! Jag menar, du kunde ju lika bra ha "njutit" av tiden hon var borta. Men i stället tar du tid att fundera på om hon har roligt, vad dom gör just nu! Och när hon kommer hem sen får du krama henne, och höra hur hon haft det :) Kramar

2008-10-16 @ 10:27:56
Postat av: Malin

Vilken Tessan? JobbTessan eller BloggTess? Nyfiken!

2008-10-16 @ 10:44:27
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja herregud! Jag skulle vara i upplösningstillstånd vid det här laget. Jag måste veta ALLT som händer. Hoppas hon hör av sig snart så du får lite lugn och ro.

2008-10-16 @ 11:00:24
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0