Tråkig dag!

Idag har det varit en sån där riktig tråkdag.
Vill göra så mycket, men vet att jag ska ta det lugnt & vila
men det är så svårt.  Känns ju lite bättre idag, och felet jag 
ofta gör, är att jag sätter igång med en massa saker så fort det känns
bättre, och så är man tillbaka på ruta ett igen, och det vill jag inte!
Avskyr verkligen att bara gå och dra så här! I morgon ska jag nog ta mig
en liten promenad i alla fall, om vädret tillåter! Lite luft skadar ju aldrig!
Hoppas på att vi tar oss en tur till stan i alla fall under veckan, ungarna
har ju faktiskt höstlov, så en liten stadstripp med middag tycker jag
väl att vi ska klara av i alla fall......

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh,idag orkar jag inte pyssla, det blev för lite sömn inatt.

Men snart är det helg. Då kan man kanske hitta på lite. Skapa lite.

Åh, hos henne ska jag kika in.

Kram

2008-10-29 @ 18:04:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Nej, skadan kommer från en bilolycka för åtta år sedan, men med de ökade vaktmästarsysslorna så kommer jag troligtvis att bli sämre. Och då vill de gardera sig så jag inte försöker få ersättning från kommunen för det. Men jag kommer antagligen inte att skriva på, det blev full rulle på facket när jag berättade för dem...

Men du, hur är det med dig? Jag har varit nedkopplad ett par dagar så jag har inte hängt med. Jag förstår att du har mycket ont, har diklofenaken hjälpt något? Jag fick dem som suppar ett tag, det sparade magen en del och så hjälpte de snabbare också. Men Citodon är det som gäller för mig nu för tiden när jag har ont tyvärr.

Hoppas du blir ordenligt utredd nu och att den fjärde kommer fort!

Stor kram!

2008-10-29 @ 18:08:21
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: Nettan

Känner igen det där - åh, det känns lite bättre, då kan jag göra ...... Och så är det kört igen.

Ta er stadstripp med middag istället. Låter mycket bättre.



Kram

2008-10-29 @ 18:13:06
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0