Ännu en dag till ända!



....tänk vad fort en dag går egentligen! Bara rusar iväg!
Jobbade ju dubbeltur idag, och eftermiddagspasset gick
ut på ett extramöte om diverse omorganiseringar. Snart har
de organiserat sönder hela verksamheten är jag rädd. Vart tar vår
tid med de gamla vägen? Just nu är det bara möten om ditt och datt,
verksamhetsuppföljningar, ansvarsområden hit och dit
, jaa en hel
djungel av PAPPERSARBETEN!! Var finns tiden till de gamla och sjuka?
Vill inte vara negativ, min överlevnad är oftast att jag ser positivt på saker
och ting, ett måste för att klara av svårigheter som livet överraskar oss med,
Men nu ser jag ganska mycket försämringar i sikte, dels för våra "kunder", men
självklart även för oss. Kanske är det hög tid att förverkliga gamla drömmar?
Kanske det är hög tid att hitta på något annat? Trivs ju så bra, och någon måste
ändå göra detta jobbet i vilket fall. Nåja, vi får se vad framtiden har att ge...¨
I morgon väntar en ny dag på jobbet...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0