Äntligen lördag!

Sista jobbardagen för denna gång, och sista arbetshelgen på flera veckor! Skönt!
Äntligen hinner jag  återhämta lite sömn. Nackdelen med 3-3, även om nackdelen inte
är så stor, är att man alltid jobbar flera helger på raken, och det innebär att det
tar några veckor innan man får sig en riktig sovmorgon. Jag är ju så "hönsig" att jag
gärna går upp med barnen när jag är ledig, pratar lite med dom innan de åker till
skolan. Ungarna är ju stora, och jag vet att de klarar sig utan mig på morgonen,
men jag VILL gå upp. Man får passa på, denna tiden är bara till låns. Nu har det
ju bara fallit sig så, att jag haft några dåliga nätter också, dels för att inte gubben varit
hemma, jag vet inte varför, men jag sover sämre då, så är det bara, men inatt var det
andra orsaker till att jag inte sov. Nämligen värk!! Det har jag ju, ständigt, men den är jag
van, och den tänker jag faktiskt inte så mycket på. Ibland blir det som mycket värre, speciellt
på nätterna, och jag vet faktiskt inte vad det beror på, har inte sett något mönster på det alls.
Antagligen är det väl nerver eller något som klämmer...Nåja, det kan mycket väl bli mycket
bättre i natt, och det är inget livshotande, så är det ingenting att klaga på, jag bara konstaterar hur det ligger till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0