APT & Kaffepaus....

Efter promenaden köpte vi oss lite lunch, som vi åt innan vi åkte till
jobbet för att ha APT-möte. Chefen visade sig vara sjuk,
så det blev lite andra disskussioner istället! Omorganiseringarna
står för dörren, vilket leder till, vad jag tror, försämringar för
våra gamla och sjuka, tyvärr! Brukar ju kunna se positivt på saker
och ting, men som sagt, denna gång är jag mycket skeptisk!
På väg hem från mötet ringde en kompis  och bjöd på kaffe,
och det tackar man ju inte nej till! Så lite trevligt sällskap och några
muggar kaffe fick det bli, innan jag tog pärlan och åkte hem!
Efter att ha fixat middag & handlat, så sitter jag nu här
och tar igen mig en stund. Gubben är på middag med hockey
i LLA, så det blir en lite lugn kväll med en god bok...
Hur har Er dag varit?

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Tusen tack sj =) Glad att du oxå tycker om min blogg =) Kram

2008-09-22 @ 18:34:15
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0