Biltvätt och hämd!

Idag har det varit en fantastiskt fin höstdag, med både sol och
massor av plusgrader. Så när gubben kom hem ifrån jobbet, blev
det dags att vårda bilen,( inte pärlan, men kombin) med en biltvätt,
och själv följde jag med för att vårda kärleken... Blev lite bus och gubben
hotade med att spruta ner mig med vattenslangen, och jag kontrade med
att han inte vågade göra det....  Men det gjorde han minsann, och mascaran rann
värre än efter removern... Hur som helst, stog ju hämden som prio ett för mig,
men inte via vattenslangen, utan i stället under vår kvällspromenad, som jag
tillbringade med att nypa honom på diverse olika ställen då vi mötte folk... Sånt är ju riktigt
pinsamt tycker sambon, så bättre hämd kunde jag inte få, he he.......
Hämden är alltid ljuv....eller?

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad jag är avis, låter såååå mysigt :-)

2008-09-24 @ 07:17:34
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0