Godnatt alla....



Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg i morgon bitti,
för min lediga dag blir allt annat än ledig. Först väntar ett  möte
på jobbet med chefen. Tror äntligen vi ska få ta del av de planerade
förändringarna. Blir skönt att få saker lite svart på vitt, för
tillfället går det olika rykten om saker som ska ske, men ingen
är ju riktigt säker på vad som är sant eller ej. Efter det ska jag och AnanasAnna
hjärt och lungräddning. Blev inget för min del sist. Viktiga saker,
som ständigt behöver uppdateras! Ha det bäst! Hoppas alla får
en skön nattsömn...Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas mötet och hjärt- och lungräddningen går bra i morgon !



Sov gott och sussa skönt !

2008-09-28 @ 22:22:57
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: tess

Nej nu får ja vänta på ny tid. vanlig läkartid fick ja i dag den åttonde va gör ja tilldess typ?? Haqr varit i Stockholm i helgen. //Tess

2008-09-29 @ 09:14:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de långt dit de känner ja med men hon trodde inte en akuttid va bra för mig... de måste titta mera om ja säger så men ja ja vet inte ja blir galen snart... får stå ut som vanligt.



Jo ja har njutit å vi har haft de jättebra men ja har haft en hel del panik å ångest pga av mycket folk men de har gått bra.. ja e så van... vi har gift oss... så vi har verkligen myst.. LYCKLIG i allt elände... //Tess

2008-09-29 @ 09:24:22
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0