Sista träffen med Monika?



Idag kommer Monika hit, en underbar människa som jag
hade äran att lära känna under min US-utbildning!
Hon flyttade till vårt samhälle strax innan skolan började för
8 år sedan, eftersom hon träffade kärleken här. Nu har saker och ting
förändrats, på ett sätt som jag inte går in på här, med hänsyn till alla berörda,
men det innebär att Monika nu flyttar tillbaka till Borås igen. Där har hon både
vänner, sin pappa, sina barn & numera även barnbarn, så jag är säker på
att hon gör rätt och att detta kommer att göra henne lycklig igen. Det är huvudsaken,
men jag kommer att sakna våra små pratstunder då och då.......

Kommentarer
Postat av: tess

Samma här gör de mest att retas... //Tess

2008-09-18 @ 09:58:25
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: lena

Vad tråkigt att hon flyttar,men som du skriver kan ju vissa saker ta en annan vändning i livet.Hoppas att ni fortsätter hålla god kontakt kram lena.

2008-09-18 @ 10:10:27
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0