Utdelning av AWARDS!

Idag är det dags att nominera, och här kommer några av mina favoritbloggar!
(PS Gillar ju även Kattis, Lena  & Annikas bloggar, men ni har redan fått, så
därför vill jag även glädja några fler) Här kommer min AWARDS-utdelning till
de mest aktiva bloggarna jag känner!




Helena Snackar - Visar vackra bilder. Är Alltid trevlig, rolig, go & ärlig.... Min första bloggvän!

Bjornes Magazin - Underbar, skojig & peppende  människa, man blir alltid glad åt hans tokiga inlägg!

Ulrikas Blogg -Mitt mirakel - Trevlig, rolig och fantastisk människa....

Soffie69 - Innehållsrik blogg av en trevlig värmländsk bloggerska....

Julia - Hejar på samma lag som sonen, mysig bloggerska, som ofta kommer med råd & ideér!

Tess - Har jag nyligen träffat på, vi delar samma erfarenheter... Trevlig tjej!

Kommentarer
Postat av: tess

Tack!!!! Kul måste ja säga... //Tess

2008-09-21 @ 19:38:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Helena

Åhhhh vad du är go!! TACK!!

2008-09-21 @ 20:24:29
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack snälla snälla Malin, du är så gullig!

Jag blev verkligen superglad, tack igen!



Nej, jag kan inte se honom alls, jag är helt blind. Men jag vet att han är jättefin. ;)

Världens finaste. hihi



Hoppas du har en underbar kväll och att det gick bra på fotbollen.

Stor stor kram!

2008-09-21 @ 22:30:52
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0