Idag...



...var jag återigen jättetrött när jag kom hem från jobbet, dessutom hade jag huvudvärk, vilket säkerligen berodde på att jag som vanligt glömmer att dricka på jobbet.. VATTEN, menar jag då såklart!! När jag kom hem, la jag mig i baden baden stolen en stund och slumrade innan jag fixade middag. När gubben kom hem, blev det en fika på altanen, innanhan fortsatte måla altanräcket, och jag fick ett infall och började måla på stenar, eller rättare sagt skriva olika ord på dom. Som ni vet älskar jag positiva och kärleksfulla ord. Sopade lite på altanen och på framsidan, vattnade lite blommor och bar njöt av solen och ljuset!

Idag hade vi lite extra tid över, så jag & Sara passade på att åka och panta alla flaskor vi hade liggnades i massor av påsar i lokalen. 175 kr blev det, som vi senare ska använda till piffingkassan, när vi flyttar in i vår nya lokal. Efter det åkte vi iväg och köpte en ny micro och en kaffebryggare till grupplokalen, men jag och Sara har starka misstankar på att vi blivit lite lurade på priset!!  Kanhända kollar vi upp det i morgon, för lurade, det vill vi inte bli, även om vi handlar med kommunens pengar och inte våra egna... 2 arbetsdagar kvar nu, sedan har jag en ledig helg! Underbart!



BAM, vår busiga bebbe, har också varit med ute och njutit av vädret..........

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Söt kisse :)

Ja att dricka vatten är viktigt. Vi har kylarna fyllda med Loka-vatten på jobbet. Kan bero på att jag jobbar på bryggeriet som tillverkar den, men för mig är rent kranvatten lyx och Loka det är vardagsvatten ;-)

Hoppas din huvudvärk försvinner snart.

Kram Birgitta

2009-04-29 @ 23:25:08
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Drick drick drick! :) Kramar!

2009-04-29 @ 23:48:51
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0