Retroaktiv tisdag....

Det har varit väldigt dåligt med bloggande ett tag nu, har helt enkelt inte prioriterat det alls. I tisdags fyllde ju vår vän och arbetskamrat Maria 40 år, så jag och Linda fick ett litet infall att vi skulle bjuda henne på lunch, innan jag gick på mitt eftermiddagspass. Det gjorde vi, och jag tror attt hon blev både glad och överraskad. Självklart fick hon även vackra blommor också. Den riktiga "firingen" kommer så småningom, men vi bara tjuvstartade lite. Vi fick en både god och jättetrevlig förmiddag ihop, och efter det stack jag direkt till jobbet. När jag kom hem, såg jag klart FBK matchen, och mitt lyckoarmband gav tur än en gång! Vinst till FBK, efter 16 minuters förlängning! Härligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0