Titta vad jag har fått!!!

awarden


Denna fina Personlighets Award har jag fått av Skrivanne´s funderingar..... Känner mig både glad och stolt, speciellt då hon skriver att hon kikar in på min blogg minst en gång om dagen.  Jätteskoj, eftersom jag själv kan uppleva min blogg som en huller om bullerblogg, med lite blandad kompott. Nu ska jag i min tur få den svåra uppgiften att skicka denna vidare till endast 5 av mina bloggvänner, vilket blir svårt, då jag helst vill ge den till alla mina favoriter.  Ni vet vilka ni är!Efter noga övervägande, skickar jag denna gång awarden vidare till några av de vänner jag aldrig missar att kika in till, och som ofta är inne hos mig och dessutom är flitiga på att kommentera, vilket jag tycker är jätteskoj!  Här kommer de utvalda:


Skrivannes´s funderingar Alltid vackra ord och  tänkvärda tankar, precis vad jag tycker om att läsa. Lever med sin MS sjukdom, men ser positivt på livet och lämnar alltid snälla och goa avtryck bland kommentarerna.....

Bjornes  Bjorne, ja...Kan inte beskrivas, måste upplevas.. 

Helena snackar Min allra första bloggvän, som jag följt länge nu. Inredningsintresserad liksom jag, alltid på språng med nya projekt och påhitt. Visar oss fantstiskt fina bilder på sina barn och sitt hem. Hemtrevlig blogg helt enkelt...

Ulrikas Mirakel En kämpande kämpe, som jag beundrar stort. En fantastisk personlighet, och omtänksam vän......

Soffie Propp Käck och glad, ständigt ute på nya upptåg med sin lilla tjej och en mamma till 200 %! Ger oss ofta spännande fakta om...ja, allt mellan himmel och jord!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Du är verkligen en härlig bloggpersonlighet, vännen! Du är så värd den! Sen bugar jag och tackar för returen! Dina ord är så fina!

Ha en underbar dag idag! Kram Anna

2009-04-18 @ 09:27:01
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anna B

Tänk att det kan vara så! Man sitter och tänker på varandra och är in på bloggen samtidigt! Men på varsitt håll! Kalla det timing eller vad du vill!

;)

Hoppas på en skön dag! Här lyser solen! Hoppas att snön smälter bort till den nivå som visades upp innan det snöade...

Kram anna

2009-04-18 @ 09:32:05
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Tack snälla söta goa Malin, vad glad jag blev.

Du är en underbar vän.

Nejdå,jag ska inte glömma handledstöden Hihi

Mycket vacker text om änglar.

Ha en fin lördag och hoppas solen lyser på dig.

Mängder med kramar.

2009-04-18 @ 14:19:28
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: soffie

Å du tackar så jättemycket,va fint du skriver om mej,

å du grattis till din för det är du verkligen värd:O)

2009-04-18 @ 19:53:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: julia

Den va du verkligen värd!!!!

Hoppas du haft en go helg och att söndagen fortsätter bra =)

kramar

2009-04-19 @ 12:42:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad go du är min bästisbloggvän :) Tack så jättemycket!

2009-04-19 @ 14:06:28
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0