Världens längsta utmaning?

En big lista

 

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Malin Tove Gunilla
Smeknamn: Inget, som jag känner till i alla fall?????

Låt som när du är ledsen sörjer till?  oj, många, med bra texter, jätteviktigt!
Beroende av:  Min familj & choklad
Vad tror folk om dig?:  ingen aning (hjälp)

Stämmer det?  -

Vad får du oftast komplimanger för?:  Har jag inte ränkt på.....? Någon som vet?

Vad säger du för att imponera på någon?:  "Tycker ni inte om mig som jag är, är det inte mig ni vill ha"

Hur imponerar man på dig?:  Med humor, skratt och ödmjukhet

Brukar du skratta för dig själv?:  Skrattar nog ganska mycket, både i ensamhet, men främst bland nära & kära...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Gärna, kommer halv 11 om det går bra.....Kram!

Var bor du?: Grums

Trivs du där: Har inget direkt att jämföra med, men där min familj och mina vänner finns,  trivs jag, oavsett plats!
Äger du några converse: Nja, dottern har i all fall ett par...
Sprit, cider, vin eller öl:  Gissa??? Vin, såklart!

Brukar du bli för full: När man är så gammal som jag har man lärt sig...För det mesta i alla fall, hihi...

Är du allergisk mot något:  Nickel, kräftor och oärliga människor!

Har du haft sex idag: Nopp

Hur svarar du i mobilen:  Med telefonnumret tror jag! Fast det borde de ju veta, de som ringt???

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kompis

Antal timmar sömn inatt: I sträck? Kanske 3....
Brukar du komma i tid:  Är nog mera lik askungen, och kommer på slaget...

När mår du bra:  När jag har människor jag tycker om omkring mig, eller på en lugn och stilla promenad...
När blev du fotad senast: Vet inte riktigt.....

Hur känner du dig nu: Jodå, allt kan alltid vara sämre....
Vanligaste färg på dina kläder: Något svart...
Vad tycker du om fötter: Blä.... gillar inte fötter om de inte är pyttesmå och bebismjuka...

Vad saknar du:Inget, är lycklig som jag är...
Hade du en bra kväll igår: Jodå....
Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
Rakar du benen:  Ja, har man en gång börjat, kan man inte sluta.. Då växer det och blir gorillalurv!

När brukar du oftast gå och lägga dig:  Har varit kvällstrött en tid...ca 22
Är du blyg?: Jaa, om jag känner mig osäker....
Sysslar du med någon idrott: Nix, bara promenader och träningsprogram..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa, självklart!
Har du spytt offentligt: Jaa, för länge sedan.....

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Köra helikoptern, se om det verkligen funkar, hihi! Pinka i kors kanske?
Är du bortskämd: Nej det tror jag inte...

Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis debutgrillar, de har lovat fint väder!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  Oj, ingen aning!
Vad längtar du till?: Sommar och att se Annas Bebbe...
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Olika
Hur gammal är du: 39 +++++++++
Tycker du om någon just nu: Jaaa, många!

Gröna eller röda äppeln: Alla
Gillar du golf: Hihi, som golfänka är det si och så, har aldrig provat, men vem vet?
Vilken tid gick du upp idag: 07,15
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Nää, Betty Boop tofflor!
Är det okej att gråta: Absolut, viktigt att få ut känslorna. Skarttar när jag är glad, rörd och när jag är ledsen!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ha en brakfest för mina vänner, ge barnen och... vet inte...
Bär du glasögon eller linser: Har ett par gamla trasiga glasögon, dags för ny undersökning
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Nja, känns lite sent nu, men vem vet?

Vill du ha barn: Har gjort mitt i den frågan

Solar du ofta: Nej, har respekt för solen...
Är du bra på att laga mat: En del rätter kan jag nog få till...
Är du flygrädd:  Ja, det är onaturligt att ett stort flygplan ska kunna sväva i luften

Hur vig är du: som ett kylskåp!

Är du musikalisk?: kanske lite....
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: vanilj med äkta vaniljstång
Tror du på ett liv efter döden: Jaaa
Tycker du om sushi: Har aldrig provat
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Har du tandläkarskräck: Nej, inte längre!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det varierar...
Vilken ögonfärg har du: Gröna, med ett litet stänk av brunt!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa...
Biter du på naglarna:  nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Är periodare med detta, dec-feb mycket lite, ljusare årstiden kan det bli varje dag

Senaste låt du hörde: Radion..... tror den senaste var Måns Z

Phu, detta tog tid! Utmanar alla som är inne och läser detta!


Kommentarer
Postat av: marma

Tror nog att du höll vad du lovade - att vara ärlig.

Det är en styrka i sig.

Nej, du har inte tidigare frågat var jag bor, men jag kan säga som så: Bor granne med Björnes syster. Då vet du eller hur?

Kramisar

2009-04-03 @ 14:01:18
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Nettan

När det gäller Abba-festen så var det faktiskt jag som fixade all mat ! Trot eller ej ! Haha !



kram

2009-04-03 @ 22:27:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hejsan, hoppas allt är bra med dig ?! Såg att du skrivit att du har Betty Boop tofflor, vart har du funnit dessa? Jag är något av ett Betty Boop fan och vill så gärna ha såna!!! Kramar..

2009-04-04 @ 12:03:14
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Cat

Kul lista!! =D Kanske "lånar" den!! Men länkar självklart i så fall! =)



Sv: Ja usch. =( Så hemskt alltså. Jag är jätterädd för den dagen. Man vet ju att den kommer tyvärr. Men man får försöka att inte tänka så.. Utan ta vara på tiden som är nu istället!



Ha en fin lördag!

Kramar!

2009-04-04 @ 15:17:36
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0