L som i Liam & Linda....

Idag tog jag mig en tur ut på landet och hälsade på min goa vän Linda och lille Liam.. Verkligen en fridfull tur, då man åker på grusiga vägar, kör förbi både kossor, får och hästar. Väl framme, låg Liam och sov middag, ochj medan vi väntade på charmtrollet kokade Linda kaffe.

  

Efter en liten stund vaknade han, och kom ut till köket, med en stadig hand om snuttefilten.. Inte ett dugg blyg, trots att vi inte setts på ett tag, utan jag fick vara med och läsa böcker och lyssna på allt han hade att säga. Vi fikade lite, lekte i hans rum, och fikade igen...  Efter Liams rymningsförsök, klädde vi på oss och gick ut en stund, och plötsligt sken solen så starkt och det blev riktigt skönt.


Utsikten.....

   

Inte klokt så vackert det är därute egentligen.. Frågade både Linda och hennes pappa, om de förstår vilket paradis de faktiskt bor i, men ingen av dem var ju van så mycket annat. De bor på en gammal släktgård sedan 1600-talet, där generationer av deras släkt har bott, tillsammans på gården i olika stugor. Verkligen ett fridfullt ställe...




Liam pratade kosntant, han var lite av en papegoja och upprepade allt vi sa.. Lille charmtrollet! De stora vattenpölarna att leka och plaska i, var nog det bästa idag! Annars blev det lek i sandlådan, äppelplockning och bus med katten!! Som vanligt rusar tiden iväg när man har det mysigt och trevligt, och det blev dags för mig att åka hemåt..



Både Linda och Liam vinkade av mig när jag åkte. Hoppas att man snart ser dom igen... Måste ju bara retas lite också!
Många drömmer om, vissa har ju en egen "walk in closet"! Inte Linda, för hon har ju......

.... En walk in unnecessary machine room...

  

"Fniss"


Kommentarer
Postat av: Jenny

oh de berömda maskinskåpet =P, tur att du avslöjar detta hemliskåp =P.



Vilken fin bebismage =), kände du efter och vet vad det ska bli nu?? Ja tror de blir en tös.



Ser att du haft ännu en myspys dag, bra att du tar hand om själen =)..

Ha de gott



kram kram

2009-08-26 @ 22:12:45
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: julia

Vad fint du fixat din blogg!

Släkggårdar är nog bland de vackraste som finns!

Ha en underbar dag!

2009-08-27 @ 07:37:48
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: My

Tänk att ha plats för ett helt sånt maskinrum!

Och snygg bloggen är!

Krma

2009-08-27 @ 18:42:31
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Vilket underbart ställe Liam bor på. Härligt för ett barn att kunna växa upp så. Och snart får han småsyskon oxå. Kan det bli bättre ?



Jag har fått se bilder på de små tvillingarna, skulle vilja vara undersköterska på den prematuravdelningen just nu när de är där. Åh, vad små bebisar är gosiga.



Hur söt är inte "din lille Vincent" då ?

Hoppas att du har fått paketet idag ?



Ha en riktigt skön helg

2009-08-28 @ 15:50:07
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0