Vinkväll & Babyboom....

Efter besvikelsen av det uteblivna mediumbesöket, bestämde jag och Anna att vi istället skulle trösta oss ´med en vinkväll! Sagt och gjort, några glas vin, snacks och Lars Winnerbäck gottgjorde tillsammans kvällen riktigt bra. Bara helgen kvar nu, så är det ju faktiskt måndag och då ska det nog äntligen bli av. Ser fram emot detta, det ska bli jättespännande! Även idag har jag haft en mycket trevlig dag, för jag fick fint besök av flera goda vänner... Linda, Anna, Linus, Maria, Jenny och lille Vincent kom ju och hälsade på!! Vi fikade, gosade med bebbarna, pratade och bara myste. Var verkligen jätteskoj att se dom alla.



   
Pinglorna...
 
Vackra småprinsar.....


Josse var med och snosade....

Både "pinglorna" och bebbarna är ju jättesöta!! Linda hade Liam på dagis, och lillbebben i magen, så de båda får jag träffa snart igen. Lillbebben ska ju vara ute i stora världen om 30 dagar!! Måste ju hålla lite koll på tillväxten på de små, och det kräver regelbundna träffar, hihi....  Inte nog med det fina besöken, jag fick ju paket också!! Jättefina saker, många i änglarnas tecken och jag var rörd till tårarna faktiskt, när jag läste deras fina kort. TACK allihopa, ni är verkligen så underbara hela bunten!!


Kompissnack!!

Nu ska jag gå och vara lite social med min kära gubbe, som åker till kusten över helgen! Själv ska jag nog ha lite tjejmys på lördag, om någon hänger på med så kort varsel.. god kväll allihopa!!!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag hänger på! Ska kolla tågtider bara! ;-)

KRAM!

2009-08-20 @ 21:05:49
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: soffie

guuu vilka sötnosar du visar upp å vilken trevlig stund ni haft,

må gott

2009-08-20 @ 22:07:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ananas

Tack själv Malin! Och vad tiden går fort när man har det trevligt. Linus och jag gick hemifrån klockan tio på morgonen och kom inte hem förrän halv sex på kvällen :) Vart tog alla dessa timmar vägen? :)

2009-08-20 @ 22:31:17
URL: http://ananas.blogg..se
Postat av: Bjorne

Synd att jag är i Sundsvall under helgen,hade gärna vart med på tjejmyset,attans att det passa så dåligt,kram.

2009-08-20 @ 22:41:35
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: My

Ok då förstår jag, sånt kan ju va intressant, men inget spående om framtiden tack! :)

Och Lasse, klart han ska va med på vinkvällarna hihi Hans nya låt är superbra!

Ha en go fredag kram

2009-08-21 @ 12:57:36
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0